![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Tycker det är extremt frustrerande att forumet loggar ut mig efter en viss tid, finns det ingen funktion för att ändra utloggningstiden? Om man skriver ett långt inlägg och sedan postar, måste jag helt plötsligt logga in igen, med risk för att allt försvinner...
Sedan sökfunktionen som efter att ha visat sökresultaten en stund plötsligt skickas till en lista över dagens senaste inlägg. Något som kan ändras? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
det finns en funktion som inte kan logga ut dig och den heter "Kom ihåg mig?" har du glömt att klicka på den?
![]() ![]() ![]() ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2011-06-29 klockan 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Tycker det känns olustigt att spara lösenord på publika datorer, vill inte nån annan ska kunna logga in. Nått annat borde det gå att göra, sitter jag på lånad dator vill jag inte bli utloggad mitt i allt...
|
![]() |
![]() |