![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Hej jag undrar om X1 finns till Trainz jag mins att jag såg på STW för ett antal årsedan och detstod att det var ett projekt som STW arbettade med då.
Jag undrar då om X1an är klar och kan någon då lägga ut den på Downloads. Anars vorre det bra om någon gorde en X1a till trainz för den ha jag saknat X10 finns jö X60 saknas ochså. Men nu i höst körs de sista X1orna till skrott för att aldrig mera återvända till stockholm och SL. Så kan man inte göra en X1a som lite av en hyllning till X1orna. Som kjänat Stockholmarna i mer en 40år! och kämpat fram och tillbaka på genom Stockholm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Men borde inte någon bygga en X1a läs mitt första inlägg så förstår ni nog .
X1 är jö ett fantatiskt tåg tycker jag och X1 är pendeltåg för mig och jag tycker det är tråkigt att dem försviner kommer att sakn X1! Bygg någon snälla en X1a snälla snälla. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Det är inte bara att bygga och bygga , måste ha ritningar och tid
![]() Varför försöker du inte bygga själv? Finns ju tutorials ![]() Eller så har du tålamod och väntar tills någon bestämmer sig för att bygga det du vill.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det var inte så jag menade du missuppfattade nog det jag menade men skulle det inte vara häftigt med en X1a och jag tykter att det skule pasa bra nu vi de tid då de sista X1orna körs till skrot. Och jag tjatar inte på någon att det är jätte bråttom men jag vill bara ha det tåget. Och jag är ganska ny här på forumet och jag har aldrig byggt någonting til Trainz eller någon anan tåg simulator så jag vet varken vilka pogram som man behöver för att bygga eller hur man gör om jag viste hur man byggde saker till trainz så skulle jag bygga massor av saker til trainz. Men ni som bygger saker till trainz och kan väll sätta up X1 som ett förslag att bygga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag har nu hittat en bild av X1an som STW höllpå att bygga läs mitt första inlägg på dena tråd. STW kanse tyvär la ner deta projekt men här är en bild som bevis att man höll på att bygga en X1a Sök på google på STW 2004 och klika på projekt så kommer det direkt upp en bild på X1
Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-09-14 klockan 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Ja konstigt undrar varför det aldrig kom utt och på Downlod station eller Banbyggarna eller varför inte här på forumet på downloads tråden. Konstigt skulle vilja ha det tåget
![]() Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-09-14 klockan 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
MSTS har litt-X1. Den är jätte dålig beta version så den är inget kul att köra. Prymikom gjorde x1.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-09-14 klockan 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Men ni har väl sätt bilden hos STW på X1an och är det någon som vet varför X1an inte Kom utt till Download så skriv gärna ett inlägg
![]() MVH Rasmus (Tåg Galningen) Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-09-15 klockan 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hmm... Man kan ju också göra ett reskin på något liknande. Det är inte omöjligt!
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
ja, men man kan väl göra en animerad X1. jag kommer sakna X1 så mycket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
X1:an höll Fredrik på med och av okänd anledning (gissning från min sida, så blev den föråldrad innan den ens blev klar. Har för mig, att den var tänkt för UTC, föregångaren till TRS2004), så blev den aldrig färdigställd. Tror knappt Fredrik har 3D-filen kvar ens, så hon blir nog aldrig färdigställd.
![]() |
![]() |
#14 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tur att X10 i allafall alltid kommer att finnas till Trainz men jag vill se X10 och X1 sida vid sida på spåren i trainz. Någon mer som vet något om X1an till trainz Skriv gärna ett inlägg eller håller du på med en X1a eller tänker du börja bygga en X1a så skriv ett inlägg. Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-09-15 klockan 19:24. |
|
![]() |
![]() |