![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Jag håller på och bygger en liten fantasibana, den går inte i stan men det är ganska nära mellan stationerna, så man kan väl säga att det är någon slags påhittad pendeltågsrutt. Någon som är intresserad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
jag är plus tåget på andra bilden vad hittade du det
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det är ett danskt pendeltåg, finns på DLS. Heter IC3 VIA.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
tack
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Ett litet tips i all välmening, fast du kanske redan känner till det och glömde bara bort att fixa. Det gäller första bilden, Junction 613. Använd gärna "uträtningsverktyget", eller vad det kallas. Då blir växeln inte så "kantig". Spåret till vänster är utan åtgärd, spåret till höger uträtat. Verkar bli en trevlig bana ![]() Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-08-02 klockan 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det är sant, jag har tittat lite på det där och tänkt att jag ska göra något åt det. Är inte så bra på just spårläggning. Tror nog att jag kan "straightena track" på flera ställen på rutten.
|
![]() |
![]() |