![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Var tog X5:an vägen?
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om jag har förstått det hela rätt.
Så ligger hon hos Svenolov för scriptning tillsammans med en hel del annat material, som signaler, korvtigers vagnar, tender F-lok m.m. Så det hela dyker nog upp, när Svenolov bara får tid över.
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Bengan har helt rätt! Jag har varit borta en månad och vad gäller X5, Mg och F1200 så fattas skript ännu samt vad gäller X5 och F1200 även en hel del annat. Svenolov och Korvtiger är involverade i andra projekt just nu, så mina modeller får ligga på is ett tag framöver. Om så önskas kan jag ladda upp en Beta på X5 som jag gjort med Mg och F1200, men som sagt de är långt från några färdiga projekt.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Bengan, du har förstått det hela rätt. Allt som du nämner är sant. För min del tar signalerna (korvtigers semaforerer och övriga äldre signaleringsredskap) och blocksträckor det mesta av tiden just nu. Men inget är bortglömt. Jag har en lång "att göra lista" och jag betar av denna lista i turordning. Jag kan bara hoppas på att Lennart (LAn) utökar sin semester så att jag får en liten större andningspaus när det gäller hans projekt.
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Höst och vinter är hobbytid, resten av året njuter vi utan stress - eller hur? "simma lungt!"
![]() |