![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag har ett väldigt irriterande problem med vägskydd. Oavsett vilka jag använder, och på vilken rutt som helst, går bomarna ner alldeles för sent. Högst irreterande, om man tex kör i 150 km/h kommer bommarna fortfarande vara uppfällda när man far förbi övergången. Någon som vet om detta problem går att lösa?
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
De som är inbyggda i TRS06, alltså de svenska, som heter "road w halfgates", doublegates osv, några av STW:s (?) gammla vägskydd, som heter "vägskydd helbommar", halvbommar, station osv.
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Vet inte om det går att ändra på dom hur som helst, antar att dom är scriptade, ev. om det finns något med distance eller liknande i configfilen som man kan ändra. Varför inte inst. vägskyddspaketet som finns här på forumet? Där kan du ställa in avstånd till att vägskyddet aktiveras, fällningstid på bommar + allt annat som behövs för att få ett 100% verkligt och fungerande vägskydd. MVH. Ekan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Jag har försökt att använda vägskyddspaketet, men utan större framgång. Jag är ganska säker på att jag har ställt in allt rätt, men ändå händer ingenting.
![]()
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hmm...knepigt. Om det inte har att göra med, som jag läste i en annan tråd, att du har en "anorlunda" version av TRS2006.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Nej, det var inte det som var felet, jag såg i en annan tråd att man var tvungen att namnge alla delarna av vägskyddet rätt.
![]() ![]()