![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Inga av mina rutter kom med, men strunt i det! Min rutt var bara nån km lång, visserligen mycket detaljerad och verklighetstrogen(inte för att skryta, men det aktuella spåret är bokstavligen utanför mitt fönster), men jag kan nog mycket väl bygga det igen om jag får lust.
![]()
![]() |
#17 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu ger jag upp. Jag har lyckats lokalisera problemet. När man via CMP ska starta CCP, så händer inget. Sedan måste man tvåångsavstänga CMP. Och sedan funkar det inte. Och SP1 funkade inte heller. När jag skulle installera det kom det upp nåt om att nån fil hade samma namn som den nya men att inte innelhållet matchade bla bla bla... Det får antingen bli en framtida version av Trainz med fullt Vistastöd eller nedgradering till XP.