![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Finns det någon affär här i Sverige där man kan köpa Trainz Classics 3?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jag tror inte det.
Jag förbeställde den hos Auran och fick den väldigt snabbt, 2 dagar från det att det stod shipped på beställningssidan. Nu finns den även som download, tror det är runt 2 gb så man bör nog ha snabbt bredband. För er som funderar på att köpa den, tänk på att nästan inget av materialet i TRS2006 (eller tidigare) följer med. Allt är nybyggt till rutten som ingår. Jag har dock kopierat över det inbyggda från 2006 och inte märkt några problem med det. För att ha senaste kompletta versionen behöver man alltså Trainz Classics 3 och TRS 2006. /Mats |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
Cdon.com verkar ha det i lager: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=892581
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
Jag köpte mitt från Auran och laddade hem det. Väldigt smidigt.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, jag fick ge upp och beställde mig en skiva. Men dom måste tro att Jorden är VÄLDIGT stor där på andra sidan. 3 Tre veckor med flygfrakt. Eller skickar de skivan med simfllyg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
OK jag får väl tåla mig. Men ibland när jag hamnar på den här sidan
http://www.world-of-subways.com/index.php?id=160&L=1 för att inte tala om när jag kommer ner hit http://www.world-of-subways.com/index.php?id=178&L=1 och ser alla screenshots för att inte tala om filmen. Ja då undrar jag om jag inte har fel Trainz/s. Dom har till och med fått med 9/11. Varför har inte Trainz något sådan här. Till Trains finns det ju massor. Och de få som Trainz har tycker ju inte jag har sådan kvalité. Vad tycker ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Ser ut att vara en riktigt bra tunnelbane spel, Vilket fall som helst, jag är super och ännu mer super nöjd med trainz classic. känner att jaga nån mer UK bana behövs inte, banan som följer med är helt super. Loken gillar jag skarpt. enda är ju då att man har massa annat man använder som inte finns i TC3, försökte få igång mina andra köpe ånglok, gick inget vidare. Verkar som det är lättare att få igång disel lok i TC3 än ånglok, antagligen för de har gjort om så mycket på ångloken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Inte verkar dom på Auran speciellt kundinriktade precis. Jag beställde ju min Trainz Classic 3 de 21 juli och först idag kommer ett mejl som säger att nu har dom skickat skivan. Det är mer än två veckor. Det är tålamodkrävande att gilla Trainz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Nej Janne det är inget misstag. Jag bara gillar att ha orginalskivor. Men ändå tycker jag att en viss fart kunde man ju ändå kräva att det är på Auran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |