|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Hej!
Jag testar och ser hur kvaliteten på bilderna blir när dom kommer upp här, samtidigt så slänger jag in en bildgåta, den bör vara lätt ![]() ![]() p.s ursäkta bildkvaliteten , dom är tagena med mobilen
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Vättern, eller?
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare v10
|
nej,längre söderut
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidigare mrdaddydj
|
I trakterna kring Båstad??
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Är det så gott som strax söder om Halmstad?
Vet inte om sandstranden möjligtvis sträcker sig hela vägen till Halmstad stad.
|
|
|
|
#6 |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Bara en ren gissning, men i trakterna kring Stenshuvud!?
|
|
|
#7 |
|
Tidigare v10
|
schulz är väldigt nära, rentav så att han nästan svarat rätt, det är faktiskt strax norr om halmstad vid stenhugeriet på prins bertils stig
jag blev riktigt förvånad över att bilderna blev så klara och fina på forumet trots at det bara är en 5 MP mobil kamera dom är tagena med det kan även nämnas att jag tydligen lyckades fånga ett regnoväder på vänster halva av den översta bilden
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-07-09 klockan 17:45. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
Jag anade det, efter Nissans mynning är det en annan strandmiljö.
|
|
|
|
#9 |
|
Hyttåksfettischist
|
Där borta vid Hovs hallar som syns på översta bilden, blickar jag ofta mot platsen där du stod.
![]() Vackert!
|
|