![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Idag lördag den 14:e gick jag, mamma och två kompisar från Holland på Wtai. Det var många bra band. Det bästa var på slutet när vi träffade en som holländaren kände. Han var roddare åt The Hives(världens bästa band). Vi fick gå in backstage och snacka med alla i säkert 1 timme. Från själva konserten fick jag inga bra bilder. Det är svårt att fota med så mycket folk framför och man är ju framförallt där för musikens skull
![]() Howlin' Pelle Almqvist slänger sig ut i publiken. ![]() Det fanns en hel del tröjor att köpa. ![]() Den explosive Nicholaus Arson eg Niklas Almqvist in action ![]() Jag och Howlin' Pelle ![]() Jag och största idolen Niklas Almqvist ![]() Chris Dangerous var faktiskt riktigt trevlig ![]() Jag och Micke ![]() Det var en riktigt kul dag och kul att träffa sina idoler, igen.. Ledsen för att bildkvalitén inte var så hög. Senast redigerad av Julian den 2008-06-15 klockan 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Grattis, alltid kul när sånt händer.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Trevliga bilder!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hahaha tack
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Grattis! Kul att du visade bilderna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack att ni kommenterar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Vilket smått osannolikt sammanträffande. Roligt!
![]() ![]()
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |