![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Tänkte starta en tråd där man ska bidra bilder som följer ett visst mönster.
Om vi säger att jag börjar med bilden nedan som föreställer en bänk så måste nästa bild också ha en bänk någonstans i bilden. Sen kanske det är en blomma på bild 2 och då måste bild 3 ha en blomma i sin. Regler: - Bilden måste inte handla om något specifikt ämne såsom natur, tåg etc. utan bara den har något som tidigare bild har så är den godkänd! - Bara det går att på ett synligt(utan förstoringsglas) sätt se något som finns i båda bilderna så är det godkänt. - Använd helst bilder där tåg inte är huvudmotivet, försök att hålla oss till lite andra bilder då vi sällan ser det i forumet! ![]() - Jag förbehåller mig rätten att ta bort bilder om de kommer in flera poster i tät följd efter varandra för att inte skapa flera olika "deltrådar". Ganska enkelt, men dåligt förklarat av mig, hoppas ni förstår och hakar på idén så de blir en rolig o stor tråd! ![]() Först ut: ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-07-30 klockan 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Kul ide!
![]() Lite i bakgrunden, som kanske går att haka på... ![]() En fråga, är bänk-spåret förbrukat nu, eller får andra posta och knyta upp till din ursprungsbild med samma "mönster"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
Okej, jag kör på "temat" hus som återfinns Connys bild. Här är ett i Skåne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
|
![]()
Blommorna i JayC's bild från Ystad kör jag vidare på...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Då Olafs bild innehåller en trappa så "trappar" jag upp min bild.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Här är min bild som visar vatten som på JayCs bild.
Verkligen en kul tråd! ![]()
![]() |
#10 |
Moderator
|
![]() ![]() Små vägar har du även på denna bilden. Spinn vidare med något ur denna bör inte vara speciellt svårt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag ska strax bidra, men jag kan inte låta bli att älska JayC's husbild från Ystad. Underbar! Ystad är en riktigt go stad att strosa rundor i.
![]()
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Olaf's bild är tagen uppifrån himlen...
![]()
![]() |
#13 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Rogges bild visar moln, vilken även min gör från England.. Börjar fatta det här nu och letade upp en bild.
![]()
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Va, var är mina kompisar? På Tobias bild är det ju fullt av gräs! Muuuu!
![]()
![]() |
#15 |
Moderator
|
![]()
En kompis till Kon på Rogges bild månne?
![]() |
![]() |
![]() |