![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tror ni på gud forumkamrater? Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag vet inte riktigt..
MvH. Mson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Nix..
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vilken gud?
Det finns rätt många religioner, min fru är buddist själv tror jag på mig själv. MVH Ingvar ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Spam!!
Denna tråd liknar mkt en tråd som postas bara för att höja antalet postningar/rankningen! På PCG forumet brukar sånna trådar antingen LÅSAS lr raderas ![]() Mvh: Kvarne |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Dum fråga!
Edited by - Pierre on 16 August 2002 14:43:23 |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Kvarne: Vad jag vet så skriver eller frågar man vad man vill i off-topic?
Pierre: Finns det dumma frågor? Varför är jorden rund? Men till frågan. Ja... och nej kan man väl säga... Jag kan inte koppla mej till nån religon direkt. /Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jooodå! Jag tror på RE!!
![]() __________________________________________________ __ ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Nextuz!
Kanske skulle skrivit ett bättre svar. Jag menade att frågan var dum, för att ingen kan väl tro på att det finns en gud, när det ser ut som det gör på jorden: Krig, svält, terrorister m.m. m.m. m.m. m.m. ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Konstigt.
Att man byggt upp en hel orginisation kring en påhittad "gud". Kyrkan. Jesus Kristus och allting vad det heter. Jag tror inte på detta, absolut inte, det är sjukt att det skulle finnas någon som vakar över oss och bestämmer om det blir sol eller regn etc. Ursäkta alla Kristna. Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men lixom... bara skriva så där RUBRIK: Tror ni på gud å sen topic-text: Tror ni på gud? Skulle inte du ta d som en liiiten spaamaktig post? Inget illa menat...tyckte bara att det var ganska så onödig tråd å skum åxå... ![]() ![]() Mvh: Kvarne |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Pson!
Jag tror att kyrkan nu för tiden, är som vilket företag som helst. Dom är bara efter ens pengar! Och förr i tiden (när folk hade det riktigt svårt/fattigt), handlade nog om att ge folk nått att hoppas på. Hindrade nog många att gå i sjön! ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Pierre: De har du helt rätt i.. om det finns nån högre stående makt.. varför tillåts då detta som händer på jorden?
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]()
Håller med. Om nu Pson vill fråga detta så javisst låt honom göra det, det stör inte mig...och förresten så ligger topicen i Offtopic precis där den ska vara.
Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |