![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Är det någon som vet vad skillnaden på:
trainz railroad simulator 2004, trainz railroad simulator 2004: passenger edition är ![]() Tack på förhand. Berke Senast redigerad av Berke den 2005-10-02 klockan 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
I "Passenger Edition" kan man änvända människor som last. D.V.S. att man kan lasta på människor i vissa vagnar som stödjer det. Det är även vissa speciella stationer som stödjer Passenger Edition.
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
passenger edition är en av service packarna (patch) som auran släppt (service pack 2). Senaste service pack är nr 4.
Trainz Railroad Simulator 2004 är själva grundspelet. /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Så om jag förstått det rätt så är
trainz railroadsimulator 2004: passenger edition trainz railroadsimulator 2004+SP2? Rätta mig om jag har fel. Berke |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
helt rätt
/Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |