|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Ville bara komma med en snabb fråga om hastighetstavlor.
Jag har endast den tavlar som följde med i skyltpaketet (Tror det var från KMW). Jag har sett flera användare använda tavlor utan en pinne på vilket jag söker! Behöver dessutom också en pinne för att hänga upp skyltar och tavlor i mina ledningar.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Tavla utan pinne ska finnas bland objekten, tror att den heter speed någonting
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Den heter SE SpeedSign. Hastigheten på tavlan blir automatiskt den som är på banan.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Så här ser den ut för mig
![]()
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Det finns tre olika stolpar enligt bild. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Om jag förstår det rätt så har alltså Alex en stolpe som sitter ihop med skylten SE Speedsign. Jag har aldrig sett detta. Kan det vara att han har en väldigt gammal version?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
Skylten kombinerad med stolpen hade jag när den gamla versionen av newS fiktiva rutt var installerad i TS. Om du har den kan du testa att ta bort den och se om problemet är kvar.
|
|
|
#9 |
|
Hedersmedlem
|
Det har aldrig funnits skylt med stolpe tillsammans så länge jag höll på. De är separerade
.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
|
Tack för svar! Vart hittar jag hans nya grejer? Banbyggarna.se?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem
|
Det fungerade! Blev ju lite fundersam när alla andra hade skyltar utan pinnen förutom jag.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|