![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Min Content har devalverats – d v s de viktiga rutorna med Search, Picklist m.fl. har försvunnit. Detta skedde helt plötsligt. Samtidigt har rutan med flikerna uppförstorats.
Detta kom som en hård smäll för mig eftersom jag inlett byggandet av en ny bana och behöver Picklist till objekten. Utan Picklist har jag ett rent elände. I princip har Content mer än halverats. Vad som hänt begriper jag inte. Omvandlingen skedde helt plötsligt utan någon åtgärd från mig. Har givetvis försökt åtgärda men inget har hjälpt. För ett par dagar sedan tog jag bort Trainz och återinstallerade 2009 vers 3.3. Jag skall väl inte behöva göra det en gång till. Utan Picklist är jag handikappad. Bra tips och hjälp efterlyses. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Tryck på Tab-tangenten och problemet är ur världen.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Börjar bli mjuk i ryggen, bugar och ruller mig ändå.
Tab-knappen använder jag f ö aldrig. Den flyr jag ifrån liksom för Caps Lock. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|