![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Tja, jag har inte hunnit göra så mycket än, men lite kan jag väl visa av min nya rutt i TRS2006...
Som tidigare blir det ett antal linjer ifrån mindre stationer/industrier som knyter samman vid en större station/bangård. Första linjen går ifrån en liten ändstation med anknytande timmerlager. Tågen står för timmer och persontransport medans lastbilar kör förbi med containrar. Lastbilarna är körbara som tåg och går på osynligt spår i ytterfilen på 4-filig väg. Tanken är att de skall genereras i en dold portal bortom ändstationen och sedan köra längs med sträckan till en containerstation vid huvudorten för lastning till tåg. Längs sträckan finns även en liten semesterby med nerlagd station och ett mötesspår. Tyvärr har jag inte hittat riktigt rätt väg än så det får bli med trotoar ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Mycket snyggt må jag säga
![]() MVH Kristian ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Den är inbyggd i 2006 men du hittar den även här: http://www.vsr.org.uk/?projectid=1 Bättre bild på det nedan
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-10-13 klockan 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Tack för tipset ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
mycket mycket fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Inte ofta jag skriver här, men nu måste jag banne mig göra det. Du är verkligen något enormt duktig! Så snyggt så det inte finns....