![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Resultatet blev ju inte superbra men säg vad ni tycker
http://rapidshare.de/files/3847418/T..._0001.wmv.html
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inte illa för första försöket, men konstiga vinklar och jag gillade inte att man såg DCC-kontrollen m.m.
Att se ett tåg stanna vid stoppbockar vid ett berg, är inte heller så spännade. Borde använt en annan rutt också. Kanske BHJ? Men som sagt, inte dåligt för första försöket!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2005-08-10 klockan 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Trevligt med fler som gör filmer!
![]() Verkar som du fick bättre flyt än jag men det kan ju bero på att din rutt såg ut att ha lite mindre objekt runt omkring ![]() Ett tips när du spelar in är att slå ifrån alla displayer med F5 och sedan byta kameravinklar med 1,2,3, osv. Som sagt, inte illa första försök!
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Tack för kommentarerna Jag blev inte särskilt nöjd på vissa delar av banan som till exempel när pendeltåget stannarvid berget. La ni märke till att tunneln hade SL X10 texturen! Då upptäckte jag att de stämde helt ihop med mina
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Testade att göra en till http://rapidshare.de/
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat: