![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag ett stort problem med mina luftledningar
varje gång jag startar min rutt medföljs ett felmedelande vid varenda placering av luftledningar kan någon förklara vad som har inträffats i objektet. ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Problemet kan jag tyvärr inte men för att minska bilden utan det vita kan du trycka på exempel en linje i paint som jag antar att du använder.
Då kommer inte det vita med
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Har du uppdaterat TRS2004 med SP4?
De nya stolparna konfigureras via skript och det kan tänkas att de kräver SP4 för att fungera. Bara en gissning. OBS: Om du behöver uppdatera så var MYCKET NOGA med att ladda hem rätt uppdatering till just den version som du har just nu! Nummret står nere i kanten när man startar upp TRS. Även build-nummret är viktigt.
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-07-26 klockan 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ska testa jag återkommer medan jag slutför installationen jag
visar gärna en bild vid något felaktigt
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag ett val vilka av dessa veritioner som
är den kompletta kan du Deskgrunt förklara vilken av dem här.
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bålsta.
Det beror på vad det står för något nere i högerhörnet när du startar upp Trainz. Det nummer som står där, är den varianten som du har och då söker du upp det nummret i listan och tankar hem den. Viktigt!!!!!!!!!!! Tanka inte hem någon annan variant och installera. Då får du med största sannolikhet installerar om allting. Bengan. |
![]() |
![]() |