![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
På Lördag (11 Sept) är det dags för årets Järnvägsmuseidag i Gävle.
Ångloket fyller 200 år, så det är Ånglok som står som tema. Jag ska dit med mina kompisar, vilka mer ska dit? Vore kul att träffa nåra av er! ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ja jag skulle älska att komma men morsan vill nog inte skutsa mig dit.
/Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag kommer dit. Ev med ett Ra-lok. Återkommer när allt är klart. Detta är ett av skälen till att det inte händer så mycket på SVTL denna vecka heller... [:I]
M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
...och jag fyller år den dagen.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Jag kommer till JvM-dagen i Gävle med en kompis & vi kommer med tåg.
Trevliga tåghälsningar från MJ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag kommer ju självklart, ska möta upp Dson vid Vasaskolan.
/Mohammad, anställd hos MET (f.d CT Inc). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Pressrelease - Järnvägsmuseidagen - LÄS! | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-09-13 17:47 |
Mera objekt till alla duktiga ruttbyggare !! | avslutat_konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 39 | 2002-08-17 15:32 |
SJ Ellok F, kommer det till msts också? | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 9 | 2002-08-12 19:35 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 22:26 |
Gisningstråden! Vilka modeler till Trainz? | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-04-27 08:27 |