![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Som ni ser har forumet blivit spammat ordentligt och även hot om spamning förekommer. Solna Kommun är underrättat och jag har bett ansvarig på Solna Kommun att ringa upp mig för att vidare ta reda på vilken skola denna/dessa personer gjort detta ifrån.
Sådant här missbruk ses mycket allvarligt och kommer alltid leda till avstängning (för gott) samt att anmälan till berörd enhet sker. En del av de massinlägg som gjorde är numera borttagna med några finns kvar här. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Bra Fredrik!
![]() Kämpa på, ni gör ett suveränt arbete! ![]() Hoppas verkligen de där idioterna blir anmälda/straffade! Kommer polisutredning att inledas? Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag har mina misstankar om vem det är... men inga namn nämda.
/Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
******* FREAK VARFÖR I H-VETE SKA DOM HÅLLA PÅ MED DENA SIDA HAR DOM INGE BÄTTRE FÖR SIG IDIOTER!!!
![]() ![]() P.S ursäkta mitt språk /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Så länge "de" inte hackar forumet eller sprider virus etc. så är det väl inte så farligt (men jobbigt för admin, dock). Hoppas att den skyldige (de skyldiga?) ställs inför rätta.
Fredrik: var det tack vare ip-adressen ni såg att det kom från Solna? ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej
Kan säga det att jag är ganska inblandad i denna händelse men inte medverkat i den. Kan säga att det va min kompis men inte mer. Som ni ser i en av trådarna så står mitt namn med. Mycket tråkigt... Och har givit Fredrik den information han behöver. ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |