![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Nån som kan hjälpa mig med en hemsida åt ETAB? Jag vill inte ha nåt avancerat utan mer en enkel hemsida med info om fordon samt sträckor och tidtabeller och regler (ombord på tågen m.m). Kanske även ett enkelt bokningssystem.
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Olis AB gör gärna hemsidan åt dig, du får kvalite om du vill dock till ett visst pris! Rekommenderat pris för en "STAB" liknande design är enligt SVTTL's ledare 100.000:- Men vi gör en simplare design och säger 50.000:- det blir med bokning service regler och tidtabeller men med simplare design(dock snygg![8)]) Hoppas på ett fortsatt samarbete, mvh: Olaf Lindström Olis AB - Vi marknadsför dig med enkla medel![^] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Olaf, du minns väl att du skulle göra en åt mig på lovet
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
jag har gjort bokningssystemet enligt oss när vi chattade på MSN
Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Jag har nämligen för mig att du jobbar för Olis AB enligt det kontrakt jag mailat till "han"? ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Tänk på att inte ha för stor tag. Enligt forumreglerna bör den vara max 400 pixlar lång och 60 pixlar hög och helst under 10Kb. Din nuvarande är lite för stor, 425 pixlar lång och 107 pixlar hög. ![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hörrni, vfp420b gjorde en lista åt mig.. men sen så ska Olis göra hemsidan, det finns faktiskt nåt som heter samarbete. Enligt mig så kan Tobias lämna över listan till Olis så kan han fortsätta på den.
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
japp
M.V.H Tobias år 2004! snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vill bygga en liten rutt nu... | fregge | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 6 | 2004-01-11 21:19 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 16:12 |