![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Tack för svaret. Jag har ju gjort följande för att få objekten i Trainzsimulatorn 2004.Jag har dubbelklickat på en ikon på skrivbordet, då öppnas det fönstret.Nere till höger klickar jag på Extract varav det flyter fram snabbt 2 st blå linje el vad det nu kallas för.Sedan har jag gått in på och öppnat Trainz samt vidare till om det nu är ett lok, så går jag till loksidan där lok och vagnar finns,men utan resultat.Jag har gjort likadant med tex wINTERLAND, OCKSÅ DÄR UTAN RESULTAT.nÄR JAG LADDAR HEM OBJEKT, SKALL JAG DÅ TRYCKA PÅ "ÖPPNA MAPP EL SPARA ???. Hur gör jag för att starta ContentDispatcher.exe och stänga denna???. Går jag först in på "sök filer" el vart börjar jag???.Tacksam för svar.
Tack på förhand. Mvh: bjrn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ibland behöver man ta bort en temporär fil för att loken ska komma in.
Ladda ner denna fix som löser problemet http://www.stw.se/trs2004_cif.zip ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |