![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag hittar inte pyttemjuks Personal Web Server![:I] Kan man få en direktlänk av någon forumit? ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Sök och du skall finna!
Du måste ha letat bra dåligt. Jag slog in "Personal Web Server download" på google och fick en drös med länkar. Den 4:e länken tyckte jag passade bra (och var den enda jag testade för övrigt) ___________________________________ Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Hej!
Jag sökte på microsofts hemsida och där fanns den inte!?! Det stod att det skulle finnas där på www.aspsidan.nu men stämde kanske ej!? Eller så är sökfunktionen dålig hos Microsoft! ![]() ![]() Föresten så funkar inte google för mig i denna stund! ![]() Nåja, kommer la tillbaka snart då... Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du läser vad som står så är det att PWS ingår i bland annat Windows NT Option Pack som går att ladda ner från Microsoft, länk fanss på en av sidorna.
Jag sökte även på Microsoft (sökte på "pws") och första länken gav mig info om var PWS finns (Option Pack) ___________________________________ Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
Men om man har 98 så är la NT Option pack inte så bra!?[:I]
Kanske ska läsa mer men jag tror nog att jag går till en datortidningsbutik då det egentligen är väldigt stora filer för ett modem! Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Lägger datortidningar med PWS fortfarande?
|
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
|
![]()
Trodde det men icke!
Var och kollade på en närliggande butik!!! ![]() Synd, finns faktiskt modemare här i världen fortfarande![} ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
|
![]()
Kan någon som är vänlig och vet göra en tjänst?
![]() Vad behövs ifrån OPTION PACK!!! Måste man ladda hem hela!?[xx(] Jag kör 98 så det funkar förhoppningsvis då eller? PS. Svara snabbt om ni kan, det är tänkt att tanka dem över natten! ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ol-design släpper hela 4 nyårspaket! | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2004-01-02 01:07 |
Hela folkets järnväg (och kungens...) | LarryB | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 14 | 2003-01-27 16:25 |