![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Något är fel på bilden, men vad?
![]() ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Det kanske kan vara tågnummret??
MVH Macley Fyller 14 den 27/6 ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ett rent tåg utan smuts eller klotter?
![]() // Daniel |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nej, det har inte med tåget att göra.
Undrar om någon knäcker den, tycker den är ganska svår. Men vi får se! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
väntkurerna?
De är lite för starkt blåa för min smak Björn N |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Den vita randen på platformen saknas.
Det är mulet på bilden? SL Kurar på platformen Kl visar 18:05 när kl borde vara runt 12-15 tiden på dan. |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
ps enligt luft ledningen så ska det vara en växel in på platformen men det finns ingen växel där
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Den vita randen (eller gula som det är här) saknas eftersom man bygger om, lägger nya asfalt och nya plattor på sidorna.
![]() Vi fortsätter =) Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Funderar på om det har nått med speglingar i väntkurens glas att göra? Svårt med perspektiv, men jag tycker att staketets linje i väntkuren inte riktigt stämmer med staketet längre bort...
Säkert är det riktigt, men det va vad jag kunde gissa... [B)] ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#10 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
plogen!
![]() ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Japp, men det hade som sagt ingenting med tåget att göra.
Och Mazz, det är två olika sorters räcken. Därför ser nivåskillnaderna lite konstiga ut. Men en seriöst gissning. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Hmm...att det inte finns någon utgång från perrongen?
fast det e klart...kan ju vara på andra sidan fotografen..den vi inte ser....[8][?] ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Okej, det verkar som om jag lyckades med den här bilden ganska bra. Men jag ger Er en ledtråd:
Koncentrera Er på perrongen! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
|
![]()
du har kanske lagt till en bit till på perongen för det ser ut som en annan perong längre bort i bild.
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kan det vara så att den högra delen och den vänstra delen av perrongen, sett rakt framifrån i bilden, kommer från två helt olika ställen och att du klippt ihop dom så att det ser ut att vara en och samma perrong?
Mvh R o g e ® ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finn 2 fel! | Dson | Off-topic | 9 | 2003-06-17 09:38 |