![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Är det stora problem med forumet??
Oftast går det inte alls komma in här... och ämneslänkarna fungerer ca 1 gång per 10-talet klick. Lika illa när man ska posta något Har varit så här till och från nu i nån månads tid men har blivit allt värre senaste veckan. Idag och igår nästan helt omöjligt Dessutom... var hittar man nedladdningssidan med grejer som inte är STWs egna? Den förra finns inte? /Björn |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Jadu, att ens få in detta tog mig en hel veteskap och nästan 10 minuter, så nog är det problem alltid :P
// Håkan I can see clearly now, the brain is gone... |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja verkligen, kanske Fredrik har något svar.
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Hejsan!
Ja, vi får hoppas att någon kan lösa problemet snart! Jag får ofta felmeddelanden där det bl.a. står: Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005' Database 'newforum' is already open and can only have one user at a time. /forum/inc_header.asp, line 114 Får ni andra också det? MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Timeout expired /forum/inc_func_common.asp, line 907 Dessa fel plus dom Macley skrev brukar jag få ![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Samma problem för mig.
Bengan. |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Nu verkar äntligen problemen vara lösta.
Stort tack till er som fixade det!! MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Men snälla!
Det finns ju en förklaring till alla dessa problem! Forumet börjar bli gammalt! Det är åldern som ligger bakom! Nästan 2 år fylda så är det väl klart att det börjar få känning av sin egen ålder! [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är ju uppdaterat med ny programvara... Så det är ju inte så gammalt än.
MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Det kanske fick växtvärk :-)
|
![]() |
![]() |
|