![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Någon som vet om det finns svarta SJ vagnar till TS201x? Jag har letat runt en del men inte hittat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nej. Jättetrist!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
![]()
Då även jag tyckte att det saknades dom svarta vagnarna så kände jag för att försöka mig på en repaint på B7 vagnarna, jag har nu suttit ca 2 timmar utan någon som helst erfarenhet från innan och lyckas åstadkomma detta!
![]() Notera: Jag är inte färdigt än! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Nice! gör gärna stolarna gråa också om det går =) Blir nästan själv sugen på att pröva, men kan dock bara repaints i trainz/PTP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Fippe
![]() Roligt att du lärt dig att måla om typ vagnar till TS. (avundsjuk) Jag älskar svarta lok, men då skall det vara ånglok... Vad tror du om att framöver måla om samma vagn till Blue-X färg. Det skulle vara toppen ![]() Ingen vidare kombination..,men blå ![]() ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2017-06-21 klockan 08:04. Anledning: jade till bild |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skulle du ha tillräcklig energi att måla Blue-X vagnar ?
Om det skulle vara till hjälp, så kanske jag kan hitta mina texturer, där jag målade Blue-X av dessa vagnar, tror dom ligger på 1024x1024