![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Vill bara påminna om det otroligt spännande Formel-1 loppet som ni ser på TV4+ 19.25! [8D] Med vänlig hälsning Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Nåt sånt missar man inte PSON!
![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Konsernen |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Oups, dags att kolla!!!
EDIT: Bah, läste inte tillräckligt, såg inte att det stog TV4+..! Jag som inte har TV4+. Rappotera ni som såg loppet direkt efter!! ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#4 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det var det sämsta loppet jag sett.
Men bra att Fiscihella vann, för skotten kan fara och flyga. Med vänlig hälsning Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]() ![]() Jag har varit ett jägarnsutav Fisichella sedan han började i F1 och fy jägarnsvad han har förtjänat en seger, nu var han och hela Jordan i ett lyckorus när man klargjorde att Kimi har vunnit, inget ont om Kimi han är en grym förare och en av mina favoriter men det här är jägarnsta mig en jätteskandal skandal ! Jag trodde reglerna sa att 1 varv före rödflagg räknas ettan som vinnare men här räknade man tydligen två varv !?!?!? Åt ******* med F1...för tillfället...[V] ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Det var så härligt och höra applåderna när Schummi körde av från presscentret där Ehje(stavn?) satt.. Han har tappat gnistan, har aldrig sett han så passiv.. men men, Fisi var värd och vinna, men jag har svårt och förstå varför Alonso, en av orsaken till rödflaggen, kom 3:a.. men F1 är F1
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Resultat i 3d Mark 2003 (skryttråd, forts.) | niofem | Off-topic | 46 | 2004-08-11 22:43 |
Kvarnes Julgodis 2003 [Många&stora bilder] | Kvarne | Off-topic | 3 | 2003-12-17 20:58 |
Australiens Grand Prix 2003 | Pson | Off-topic | 9 | 2003-03-10 17:19 |
NHL 2003 | Pson | Off-topic | 11 | 2003-02-01 12:47 |
he best wishes for 2003 | Jörg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-01-01 12:52 |