![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
hej alla på forumet det här är mitt första inlägg här. jag skulle vilja undra om någon har bilder på västtrafiks och skånetrafikens x11 när de var x10or[?]
Ps, kolektivtrafik e bäst lol ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag har tyvär inga bilder på dessa! ![]() OFF-TOPIC: Välkommen till forumet! ![]() FRÅGA: Har du MSTS eller Trainz tro? ![]() MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Trainz 1.0 köpte det nyligen (var ganska billigt)
Ps, kolektivtrafik e bäst lol ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jaså!
Själv lirar jag MSTS för fullt! ![]() ![]() MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ni får jättegärna visa bilder här på e-buzz men ni måste också hålla på att man inte får ladda upp bilder hur som helst till e-buzz.
När det t.ex gäller bilder från Jan Lindahl måste man ha tillåtelse att ladda upp dem här. Hittar man bilder någonstans kan man däremot utan problem länka till dem eller använda bildtaggen [ img ] internet-adress-till-bild [ /img] Jan Lindahls bilder är borttagna. |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Tar bort mitt också. Mitt fel. Jag vill ha medgivande från fotograferna till dom andra bilderna också men det orkar jag inte maila om till dom så du får leta bilder på www.google.com, har sett några där.
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
- Jag har inga X10 bilder men jag har en hel del andra bilder.
Som ni självklart får använda på andra forum. [8D] © Copyright och namn på fotografem står ju redan där. Med vänlig hälsning: Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |