|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
| View Poll Results: vem av er tror på Gud? | |||
| jag tror på Gud |
|
11 | 35.48% |
| jag tror inte på Gud |
|
12 | 38.71% |
| jag vet inte |
|
8 | 25.81% |
| Voters: 31. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
vem av er tror på Gud?
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Nej det gör jag inte!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
du har röstat fel och du skulle ha klickat på: "jag tror inte på Gud" men du röstade på jag vet inte och då betyder det om inte du vet om du tror på Gud eller inte, men du röstade fel omröstning så då vet jag inte vad jag ska göra
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Och varför ställde du den här frågan då? Är du osäker på vad du tror själv eller vill du få en försökring om att andra tror samma sak? Sen är ju frågan vilken gud? Kristus eller Allah eller nån annan? Du kan ha förolämpat någon nu eftersom du kanske syftar på "fel" gud. Religion är en privatsak och högst opassande att diskutera öppet.
Själv tror jag inte på den där fantasifiguren, man har väl självförtroende och klarar saker på egen hand.
![]() Choo choo fox Last edited by Jonatan; 01-09-2012 at 02:31 PM. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Veteran
|
Jag tycker i alla fall att det var onödigt att ha det som en öppen omröstning, dvs att man kan se vad andra har röstat på...
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
|
Quote:
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Varför vill du veta vad vi tror på? Som sagt, det är nånting som bör hållas privat, för allas trevnad och att undvika konflikter.
Jag har varit i ett och annat religionskrig på forum förr, och dom har startat med just sånna trådar som denna.
|