![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Efter att ha kört en riktig spårvagn ett par meter har jag drabbats av en enorm lust att köra lite spårvagn i MSTS, och jag är på jakt efter någon riktigt fin rutt. De finns ju de här tyska rutterna, men de är lite trista då de ofta går i underjorden genom centrum. Någon som har nåt tipps?
![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Vad syftar du på? Där finns ju hur som helst bara två spårvagnsrutter: Malmköping och Djurgårdslinjen. Djurgårdslinjen har knappt några objekt. Malmköping är ute på landsbygden, och det var inte riktigt det jag var ute efter (fast det är en finfin rutt ändå!).
![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
KVB 6/12/15 är en av de bättre spårvägsrutterna, även om det är en stor del under jord.
http://www.thetrain.de/de/downloadar...linie-6-12-15/ Sen har vi ju Tram Bordeaux som är en Fransk spårvägsrutt. http://trambx.free.fr/ Finns en bra tidningsartikel som Carltram skrev, om olika spårvägsrutter till MSTS, men den tror jag inte finns ute på nätet?? Och så finns ju min Tvärbana förstås. ![]() Hoppas någon mer kan tipsa! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Aha, om du eller någon annan har tillgång till den artikeln vore det trevligt om man fick läsa...
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Kul att du tyckte om att köra spårvagn
![]() Här bifogar jag min artikel: