![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Är det någon annan som ser en viss siffra längst ner på varje sida av forumet? Det gör jag. Just nu står det 0,171875, siffran verkar totalt obegriplig. Kanske en bagatell, men jag vill bara veta vad siffran står för och/eller om det bara syns för mig. Se bifogad bild nedan.
____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Jo, jag ser också dessa siffror, verkar vara olika på varje sida. Satt precis och funderade på vad det var när jag såg din fråga.
/Jocke ![]() C16 2919, 1987-2001 http://www.saltsjobanan.tk |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
- Siffrorna anger hur lång tid i sekunder det har tagit att generera sidan.
Du kan tex se det här på Snitz Forums hemsida: http://forum.snitz.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41665 där det står längst ned till vänster på sidan. Mvh R o g e ® ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Viktigt! Läs! - Störningar under påsken på forumet | Fredrik | Off-topic | 3 | 2005-03-25 08:39 |
Forumet uppdaterat! | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-03-30 15:20 |
Forumet uppdaterat - Läs! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-03-26 00:07 |
Vad händer med forumet? | Hawk | Off-topic | 13 | 2002-06-30 11:02 |
Forumet och framtiden | niofem | Off-topic | 1 | 2002-05-31 16:29 |