![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hej! Hade tänkt att bygga X6 till Trainz! Eftersom det är mitt första tåg så får jag bygga så gott jag kan! Jag vill också tacka Lan för att ha lagt ut hur man bygger tåg!
Info om tåget finner ni här: http://www.jarnvag.net/index.php/vag...motorvagnar/x6 Skulle vara tacksam om någon hade bilder och skulle kunna skicka dem till modi.00@hotmail.com Senast redigerad av marmar den 2011-06-21 klockan 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Liten uppdatering:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Du gör enorma framsteg Marmar! Det glädjer mig verkligen. Behöver du hjälp med något så hör av dig!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack Lan och Henrik!
![]() Lan: Det var tack vare dig och din guide till hur man bygger tåg! Ser fram emot fler guider av dig! Senast redigerad av marmar den 2011-06-21 klockan 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det här blir ju riktigt fint! Får mig att vilja installera Trainz igen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej! Jag har byggt lite mera på tåget men jag skulle behöva lite hjälp med:
* Bygga snygga fönster * Sätta dit olika points till boggi o.s.v Om det finns någon tutorial eller någon som kan hjälpa mig vore det toppen! ![]() Ha en glad midsommar allihopa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Det har man saknat till Trainz! Jättesnyggt!
![]()