![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Det här med 3d-byggande har gått ganska halvkasst sen jag bytte dator och 3d-program för snart 2 år sen, men nu har man väl övervunnit de större barriärerna och kan börja titta runt lite på vad man skulle vilja göra. Eftersom man inte har tillgång till sina gamla filer så får man väl börja på nåt nytt
![]() Går ut lite lungt, man ska ju inte förta sig, med ett stycke hjullastare som jag hoppas kunna scripta så man kan ändra verktyg och dylikt. Har alltid velat ha en anledning att tvingas fördjupa mig i hur sånt funkar
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Åjo, det får vi väl se
![]() Nåväl, känner mig rätt nöjd med själva meshen, övriga detaljer får väl komma i texturen. Lite väl tung för ett scenery objekt, men jag tycker gott den kan få vara det eftersom man lär väl krypa förbi den på någon bangård nånstans ![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() Du är en riktig hejjare på att få till det bra, lite synd då att det "rinner ut i sanden!!??" allt för ofta ![]() ![]() Skulle själv väldigt gärna se den där fräna "hybrid-packen" oxå, eller vad man ska kalla den, om du inte har lagt ner det projektet.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ack, jag vet men jag ser det här som min sista chans till upprättelse, får jag inte till den här grejen så är det slut. Då lägger jag av helt och hållet eftersom jag ändå inte bidrar med annat än falska förhoppningar.
"Hemmabygget" skulle jag inte kalla nedlagt heller... problemet är att eftersom det är en moped så kan man bara inte slabba på en kaross och nöja sig med det... det ska dit en gubbe ![]() ![]() Ljög gjorde jag också... Jag var inte alls nöjd med meshen, hade ju glömt strålkastarfästen och backspeglar, dessutom: pallgafflar!
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nämen titta, jag klarade mig igenom den värsta "projektdödar"-fasen (dvs UVW-mappningen)
![]() ![]()