![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har i helgen inhandlat TS 2010 från Game! men jag kan inte hitta "serielnumber"?? är det nån som vet var man ska hitta den?
(OT, kan jag om jag vill byta spelet mot ett som har ett serialnumber, i en annan Game-butik än den jag köpte den i eller måste bytet göras där jag köpte spelet?) mvh Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
I stort alla som köpt TS2010 i Sverige har haft problemet, så gå till återförsäljaren och be om ett serienummer så ska de fixa det.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
ok då så, det ska jag göra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej, Nu har jag vänt mig till Game. Men där sa han att dom inte kunde göra så mycket och sen att jag skulle vända mig till distributören lr utvecklaren något sånt sa han. Så jag gör väll det antar jag (lr ska typ Game kunna fixa det?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Så, snacka med dom igen och var lite jobbig. Räcker med att maila dom, och be dom skicka tillbaka ett nummer helt enkelt. Annars vänder du dig till någon annan affär nästa gång du köper spel. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Ja, jag köpte också mitt från CDON och de hänvisade mig till leverantören Wendros. Skickade ett mail dit och förklarade mitt ärende. Efter ett tag kom ett mail tillbaka med ett serialnumber. Stå på dig och be GAME göra detsamma. Det är deras skyldighet att få sina kunder nöjda. Hälsningar