![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Har nu fått till en rent ut sagt SKITBRA enginespec till dsb et, men kvar återstår bromsen...
Hur gör man för att ändra den? Har ju hittar DSB ET engine men ingen brake. Är den inbyggd någonstans? Sen en sak till....kan man få bort den äckligt dåliga efterdröjningen på bromsen som trainz gör...när man börjar bromsa tar de 3-5 sekunder innan tåget börjar saktar ner Senast redigerad av desse56 den 2010-04-25 klockan 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Om du kikar i "pressure", finns det en hel del värden som du kan ändra.
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() M.v.h Rojje Senast redigerad av Rojje den 2010-04-25 klockan 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det finnes en bra script under oppbygging hos våre russiske venner. Den bruker Trainz innbygde matematiske evner til å beregne bremsereservoar, og andre ting. Betatesting pågår, skal se om jeg finner en lenke.
http://trainsim.ru/forum/showthread.php?t=9461 Voila |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Sorry...kan inte ryska
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Google oversettelse til hjelp. Det er en veldig bra script som viser mulighetene for bremsing i lokomotiver og vogner. Det er en lang bruksanvisning med, som jeg ikke helt kan oversette, så dermed må du lese litt Google oversettelse, men jeg håper det vil bli verdt det.
|
![]() |
![]() |