![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag har för mig att jag sett någonstans att man kunde klicka på en bil, vilken som helst som åker på vägen, och vips så sitter man där bakom ratten och åker med. Men minns inte vilken knapp kombination som man skall använda. Kanske det var ett påskägg eller så. Vore trevligt om någon kanske känner igen detta. Det var flera år sedan så kanske inte gäller längre. Vill minnas att det fungerade för mig i BHJ-banan. Jag har TRS2009 och det var nog i någon tidigare version det fungerade. Har letat här i forumet men inte funnit. Aurans server ligger nere så det går inte att att komma in på Aurans hemsida och leta där. Hälsningar
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej
jag vet inte om du kan åka med i bilarna, men däremot så kan du köra vissa bilar, bussar, flygplan och andra saker. Men då måste man lägga ut ett osynligt spår och sen placera ut en buss tex. Efter det så startar du banan och väljer bussen som fordon, och börjar gasa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jo du benke, jag vet vad du menar, det finns en key-command som tillåter detta, precis som det finns ett som tillåter att du går och kollar runt i världen ur synvinkeln av en vanlig person.
finns en video med dessa på youtube som jag ska leta fram. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=U7wZGXxWlm4 Dom verkar endast fungera i surveyor dock. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-01-03 klockan 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Förr höll man nere ALT samtidigt som man skrev carz för att till sist klicka på den bil man ville åka i. ESC för att sluta åka med. Vet inte om det fungerar i dom nyare versionerna. Läs lite mer om tips/påskägg till TRS2006. Allt detta gäller i surveyor.
-->> Påskägg TRS2006
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack till er båda, Rojje och Marcus.
Det var precis vad jag letade efter. Fungerar bra i Surveyor endast. Hälsningar