![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
När jag i surveyor tar upp Find Object så dör Trainz så fort jag skriver något. Hur fungerar det egentligen det ser ut som en försämring från TRS2006.
Jag passar också på att komma med fler frågor. --Hur håller man bäst reda på allt i Surveyor? För man anteckningar om vad allt heter. --Hur sparar man en bana. Om jag bara sparar på den fil som anger banans namn så kommer ju inte alla delar med. Måste man hålla koll på alla KUID:s och spara ner dem också? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Finns det inget sätt att sortera på, via länder osv. i Surveyor?
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...hlight=tratten
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Tack, det fungerar alldeles utomordentlig.....
Har en fråga till... Hur kommer det sig att jag inte kan se t.ex Z65, T43 och en hel del annan rullande material som jag laddat ned här på denna site? har du något förslag på lösning vore jag tacksam.
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Du hittar originalen i länken nedan. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...light=original
![]() |