![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2009
|
![]()
Tjena, har haft trs 2006 för några år sen och bestämmde mig att installera det igen.
Men när jag försöker köra setup.exe. Så hoppas någon kan hjälpa mig lösa problemet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
vilken version av service pack på windows kör du?
(högerklicka på "den här datorn", välj egenskaper, så ser du det där) Det ser mer ut som ett fel i windows än trainz nämlign.. Så prova att uppdatera datorn i windows update, är ett hett tips..
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har det fungerat förut? Vad hade du för OS/version då?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
kör win xp med service pack 3 atm.
förut körde jag det endast på sp1 eller 2 om jag inte är fel ute, men kan vara att skivan har blivit rätt repig oxå eftersom problemt löst sig själv men installationen vill inte gå vidare. Men finns det något sätt att komma åt trs 2006 "installation" utan att köpa nytt med sin egna serial? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Har löst problemet ^^ var skivan som var aldeles för repig. så gick och köpte mig 2009 istället, så nu ska ja bygga nockebybanan samt alvik<islandstorget. om jag lyckas^^
|
![]() |
![]() |