|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidigare Traindriver94
|
När du arbetar, spelar spel, surfar, bygger banor, eller vad du nu gör. Vore roligt att se hur ni har det
![]() Har då mitt nyrenoverade sovrum som vi har målat om och rustat upp med nya fräscha möbler så att jag slipper skämmas Här sitter jag och kör tunnelbana, surfar och bygger mina KRS rutter =)Så, släng upp en bild nu ![]()
|
|
|
#2 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Ett rörigt skrivbord... På bilden ser man bland annat KRS.
Ja, märkvärdigare en såhär är det inte.
Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-14 klockan 19:59. Anledning: Bilden blev för stor... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Här är mitt som jag bygger rutten och mycket annat. Kartan som ligger på bordet har jag fått av banverket.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Tidigare Ruben
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Det är texttelefon som jag samtalar med döva vänner. Jag själv är döv.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Tidigare Ruben
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hyttåksfettischist
|
Sitter och sitter....
Just nu halvligger jag i den delen av soffan som datorn står på, och det är väl där man lär hitta mig den mesta tiden jag är hemma.
|
|