![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag har haft en datorkrash(han bara rädda mina CDP-filer och min MSTS-rutt). När så datorn kom igång igen, la jag in CDP-filerna i Trainz igen. Tog kanske 10 min att få in i CMP, och sedan ca 5 för commit. Sedan när jag skulle starta Trainz hängde det sig vid laddningsbilden med kugghjulet och "reklamen", jag kom alltså inte ens fram till menyerna. Jag lät det stå i drygt 1 timme, men det hände inget. Mina CDP-filer är 1021 st och har en total storlek på 978 mb. När jag ska starta CMP ser det ut som på bilden. Är lösningen på problemet att vänta? Jag har TRS2006.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har ingen lösning på problemet, men vill dock kommentera att mitt CMP har fått spader och visar allt utom det som din bild visar
![]()
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Brukar lösa sig. Om man bara väntar och gör ingenting annat på burken. Tyvärr, så kan det ta ett bra tag ibland.
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Jag lät Trainz stå på i nästan 3 timmar, men det hände inget. Ska jag vänta ännu mer eller ska jag försöka att starta CMP istället?
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
Har du testat att "Reset filter to default" under File/Settings/Filters? Annars ber jag om ursäkt för missförståndet... ![]() //Mvh TheSnuFFer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Trådkapning avslutad
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Alltså det måste vara något annat fel än det du beskriver.
![]() ![]() ![]() Jag lät CMP stå på i ca 4 timmar och inget hände, dessutom så såg det ut såhär!! ![]() ![]() EDIT: Ni ser inte CMP i ett litet fönster och sedan skrivbordet, CMP-fönstret blev genomskinligt EDIT2: Nu vet ni till viss del vad jag har för program på datorn... ![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2008-10-30 klockan 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
Jag ser att du har Vista
Se följande länk: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21121 |
![]() |
![]() |