![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Vad jag har förstått det så lägger man alltså CPP filen i mappen "maps" men kruxet är att jag saknar en sådan så nu vet jag inte hur jag ska bära mig åt för att få in rutten i spelet.
Tacksam för hjälp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
När jag ska lägga in en ny rutt i spelet gör jag som följande:
1 Öppnar filen, då öppnas följande ruta. 2 Klickar på "Extract" sen kommer den automatiskt in i spelet. Tror inte du behöver göra ngt själv. Hoppas att det var så du menar, annars får jag återkomma. De filer som finns i min "maps" mapp är bara sånna rutter som jag har gjort själv. Jag använder TRS 2004 kanske jag ska tillägga... //H Edit: Kanske dumt att jag inte använde en fil som innehåller en rutt, men det är samma princip. Senast redigerad av henke327 den 2008-05-12 klockan 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Precis som Henke säger.
Och har du TRS2006 dubbelklickar du helt enkelt CDP-filen, och då öppnas CMP (Content Manager Plus) och du hamnar automatiskt i fliken "Open for edit". Markera rutten du nyss lagt in där, tryck Ctrl + M (Eller högerklicka på rutten och välj Commit) och det är klart! ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hum, Tackar för hjälpen ska se om jag kan få ordning på det hela.
![]() Tillägg: Gäller det samma sak även om det är en "egen" skapad rutt som man fått från någon annan? Mao den är inte hämtad från DLS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Yes! Det är samma sak för alla CDP-filer
![]() Tankar du hem mycket saker från DLS kan det vara ett br alternativ att använda Download Helper (Finns installerad i CMP om du har TRS2006), vilket är ett program som sköter hemladdningen åt dig. Använder du TRS2006 kan du välja att CMP även ska autoinstallera allt du laddar hem med Download Helper.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag hade som vanligt glömt rensa cache fil grejen i spelet
![]() |
![]() |
![]() |