![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Råkade komma över några ritningar och ville ha ett enkelt snabbt "projekt-mellan-projekten-projekt" Så jag gav mig på en av de spårvagnar som trafikerat Kirunas spårväg från 1907-1958 nämligen M1. Den enorma bristen på referensmaterial gör att det blir mycket frihandsarbete och stulna ideér från andra spårvagnar från samma tid, men jag hoppas att den blir någorlunda korrekt. Har här en tidig wireframe-render att visa upp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ser snyggt ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tackar.
En liten uppdatering, arbetet går dock långsamt (till skillnad från när jag gjorde IORE låter jag inte mina studier bli lidande den här gången) Har mest arbetat på insidan, med min egna fantasilösa interiör som jag hoppas inte skiljer sig allt för mycket från orginalet. Har även gjort lite på boggien som jag tydligen jobbat på att över-detaljera ![]() Några spontana tankar?
![]() |
#4 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Riktigt snyggt!
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Det ser snyggt ut neb jag ror ej att dom hadde samma typ snitt på loggo-typen på den tiden
![]() |
![]() |
![]() |