![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
test
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Det gick inget bra... Du kanske märkte det?
Geocitys stödjer nog inte att man länkar så där.. MvH. Mson ![]() http://tagbilder.cjb.net |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Konstigt .. hemma såg det OK ut, men här på jobbet ser inte jag heller bilden ...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Om du vill så kan du maila mig bilden så lägger jag upp den på min webserver.
// Håkan |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Annars kan han ju ladda upp bilden på forumet med och ta och klistra in i hanses Profil... (Koden som man får)
MvH. Mson ![]() http://tagbilder.cjb.net |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Märkligt... Först såg jag ingen bild, men när jag kopierade genvägen och klistrade in den i Internet Expolorer så kom sidan upp och jag såg bilden! Ännu märkligare är att jag sedan när jag växlade tillbaka till forumet, så såg jag signaturen! Snacka om lustigt...
____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Bilder ligger i cache, därför syndes den sen på forumet igen.
Geocities tillåter inte direktlänkning av bilder, just för att dom inte vill att deras gratisutrymme skall användas som "lagringsplats". Ibland funkar det att lägga till ett mellanslag eller punkt efter url. Men säkrast är att lägga det någon annanstans // Håkan |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
signatur | Arre | Off-topic | 25 | 03-13-2005 08:11 PM |
Testar på begäran | Rc1166 | Off-topic | 1 | 01-05-2003 02:37 AM |
Ny signatur... | prymikom | Off-topic | 11 | 09-17-2002 04:09 PM |
Testar ny logga [Tråden får gärna raderas!] | Jocke | Off-topic | 2 | 07-13-2002 11:41 AM |