![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Mitt trainz öppnas inte. Har inte funkat på 2 dygn. Ibland när jag har cmp uppe så hänger det sig. Om jag då klickar ctrl-alt-delete så kan jag inte öppna trainz på kanske 1½ timme. Men nu har det gått ca 2 dygn och jag kan inte öppna det. Efter att jag tryckt på start så händer inget. Det öppnas inte. Vad ska jag göra. Man kan väl instalera trainz flera gånger på samma dator?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
glöm det. Jag ominstalerade trs och har sparat ner mina banor på en cd. Måste bara registrera en ny användare på Auran för att kunna ladda ner. Men nu är ju aurans sida nere igen så jag får vänta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Men vafasen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har du ominsterllerat utan att starta om datorn?
Pröva med det om du ej har gjort det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
det har jag gjort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Avinstallera programmet och sen gör du diskrensning. Sen installerar du igen. Pröva! Se efter hårddiskens egenskaper och där finns diskrensning.
|
![]() |
![]() |