![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
I dag är jag jätteglad. Efter ca: 10 års sökande efter en Hilding Carlsson i ett flertal annonser köpes m.m. Så fick jag tag i denna härliga pärla genom auktion hos tradera idag. Efter alla dessa år, så hade jag mer än gärna betalat det dubbla för den, men min nya digitalkamera gick upp i rök, men vad är en kamera mot en Hilding. Nu är det bara att kolla hur drivningen är eller om ett besök hos MJ-Hobby ligger nära tillhands med någon bra drivning till den.
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=1278153 Bengan. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Härligt!
Hoppas att Hilding C kommer att trivas. mvh Patrik |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Grattis Bengan..Men ska du köra med Hilding C eller ska du ha denn som prynad..Fast det är ju jätte dyrt att köra på Banverket...Hur mycket kostade Digitalkameran?
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() Vd ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Ja det är väl bara att gratulera!
Här är min Yo1:a. Den har inte rullat många meter utan står mest gottar sej i glasskåpet i bokhyllan tillsammans med några kompisar. Onödigheter som finporslin, snirkliga kostaboda-vaser och annat krafs är nerpackat och förflyttat till vinden. Man måste ju prioritera, eller hur??? ![]() ![]() // Ferengi |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
DJTimboy Grattis Bengan..Men ska du köra med Hilding C eller ska du ha denn som prynad..Fast det är ju jätte dyrt att köra på Banverket...Hur mycket kostade Digitalkameran? Klart att jag ska köra med den, men den hamnar väl i bokhyllan till slut. Och det där med kameran blev väl lite fel formulerat av mig kanske. Det var sparpengarna till en ny kamera som gick till Hilding istället. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Helt rätt, Bengan! Klart att man ska köpa på känslan (EQ) i stället för på förnuftet (IQ)! Hoppas att du blir nöjd med ditt köp.
____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |