![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jag har fått problem med IE 7, den vill inte ansluta till internätet, trots att msn och outlook express fungerar och har uppkoppling till internätet, så vädjar jag om hjälp till er andra om vad felet kan vara, just nu använder jag "Safari" som ingår i samma nätverk och det funkar att surfa med men inte IE 7 på min pc, så nu vädjar jag om hjälp till er andra.
*Problemet är nu löst genom en ominstallation av IE 7* Senast redigerad av Sparkfot den 2007-02-16 klockan 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Troligen kräver IE 7 snabbare prossesor än vad du har på din dator.
Fick rådet av dövas nätverk att inte installera IE 7 på gammal dator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kan det vara en brandvägg som har fått för sig att inte IE skall få tillgång till internet (eller är jag helt ute och cyklar???)
Hälsar Bengt
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Vet ej tyvärr.
Det beror på vilken brandvägg du använder, oftast så har varje brandvägg sin speciella inställning som löser problemet. Ett tips: kolla hjälpen i programmet alt. kolla webbplatsen för brandväggen för evt supporthjälp, kan vara en mailadress, ett telefonnummer, FAQ-frågor med svar eller ett hjälpforum eller annan lösning. Lycka till. Hälsar Bengt
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det funkar på min burk och den är inte speciellt "ny"...Sen hur man definerar gammal i denna värld, tja det finns väldigt många meningar om det. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
när du läser minimikravet för spelet/programmet och datorn inte klarar dessa, då är den nog "för" gammal. Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag fick tipset på ett annant forum att ladda ner: Ad-Aware(anti virus program) och simsalabim så verkar det ha löst sig,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Här är länken till IE7. Det handlar om systemkrav. http://www.microsoft.com/sverige/win...ie/sysreq.mspx
|
![]() |
![]() |