![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Fick en rejäl krasch på min Hårddisk för ett tag sedan, efter nyinköp och janivetalltdetdär, så kommer intressena så sakteliga tillbaka och man vill återuppta pyssel och sysslor.
GMax hade jag på en CD, och fixa nytt lösenord var lätt - men ack att hitta Gamepack till MSTS var inte lätt - Pyttemjuk bara beklagar när man försöker följa deras länkar. Finns det någon som har en "orörd" Gamepack så tar jag gärna emot den, annars är min GMax mer eller mindre värdelös just nu... Håller tummarna... ![]() Skicka ett PM för att få min e-postadress.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
PM:a mig din mail så kommer det fortare än du anar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Vill på detta enkla sätt tacka Json för hans stora engagemang i mitt lilla bekymmer.
Problemet löst, dags att börja öva upp sig på GMax så sakteliga... En moderator må nu låsa tråden.
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Trådar låser man ofatst bara när det "spårar ur"... |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
ja kan inte heller få tag på nåt gamepack
![]() nu när microsoft.com/games/trainsimulator är full av hype. finns det inte någon annanstans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |