![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hej, jag försöka lägg in Xtracks på min byggrutter? var ska jag lägg den där mapp? På min byggrutter-mapp eller?
Jag hämta fil från http://team.routebuilders.dk/ och det står inte hur jag ska göra. Tacksam för hjälp. /Themepark |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Kolla på denna sida, fliken installation:
www.xtracks.tk det finns en hel del mat-nyttig information där om Xtracks-systemet, läs i lugn o ro på lite granna där, det har du nytta av. Lycka till! ![]() Senast redigerad av Mazz den 2006-12-03 klockan 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om man ska bygga med Xtracks, så ska man först ha Xtracks installerat. Sen ska man ladda hem xtracksr.zip också. Denna fil innehåller spårens texturer och dom ska in i din rutts Textures mapp!
Så öppna xtracksr.zip på t.ex. skrivbordet. I mappen du får, ser det ut som på nedanstående bild. Du har flera mappar i den och lägger in dom textures du behöver (beroende på vilka spår du ska bygga med!?). A gauge textures = Normalspår N gauge textures = Smalspår (3") UKN gauge textures = Smalspår (2,5") CYKWORKS = Tunnelbanespår DualTracks textures = 3-skenspår (normal+smalspår 3") Ferry textures vet jag inget om????? Vad har man dom till?
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2006-12-04 klockan 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Tack tack.
|
![]() |