![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Knappast ouppmärksamma..
Idioterna försöker ju hinna smita efter bussarna innan stolparna går upp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det där föll mig in i smaken. Tänk om SL kunde fixa till våra bussfiler. Då fick man lite extra underhållning på jobbet.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Sånna där stolpar finns redan på vissa ställen i huvudstaden har jag för mig. Rätt smart design också. den släpper ju inte förbi några obehöriga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
På 55an finns det sådana vid hållplatserna Mjärdgränd och Färjeläget, men de har varit ur bruk ett bra tag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Likadant utanför vårat plugg vid söderhallen Krille. Men dessa slutade vara i bruk efter att en sprillans ny sopbil, rattad av en förare som körde svart, fastnade med "pinnen" inne i oljetråget
![]() Vart svårt att koncentrera sig på matte provet då kan sägas... Man var ju tvungen att kolla då det skedde precis utanför fönstret! Hehe. Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-12-03 klockan 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Jag kliade mig i huvudet och kom på en briljant idé. Jag for ut ur bussen och ställde mig och hoppade jämfota på en av dem. Till slut, och till folksamlingens förtjusning, sjönk de ner i backen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
riktigt korkat av förarna ja....men så måste man tyvärr ta hänsyn till många inte är smartare när dom kör.
ett sånt "hinder" är som att be om problem