![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Efter att jag installerat SP1 till TRS 2006 fungerar det inte att ladda hem från "Manage Content" det kopplar i heller inte upp mot Aurans webbsida när man klickar på "Website". Har bokat för "always online" i Options menyn men ändå funkar det inte. Följde instruktionerna helt och hållet när jag gjorde installationen. Hade kopierat "localmappen" och gjorde precis som där stod när jag kopierade in den igen. det vill säga att jag tog bort en fil samt Internetmappen i cache mappen. det är kanske därför det inte fungerar. Programmet verkar till att fungera som det ska i övrigt. Någon som vet tacksam för svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Japp. jag har fyllt i användarnamn och lösenord....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
det var segt med nedladdning via CMP för mig också när jag installerade SP1, fick samma felmedd. men efter en vecka eller så funkade det som det ska men långsamt då FCT hade gått ut...
![]() |
![]() |
![]() |