![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hej!
När beräknas filarkivet öppnas igen? Det har ju varit stängt väldigt länge nu. Serverproblemet borde väl vara fixat nu?
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Så här ligger det till.
Tidigare låg alltsammans på en och samma server på Christians arbete. Då servern hade en tendens att hänga sig titt som tätt vilket enbart Christian kunde åtgärda samlade vi ihop pengar till en egen server som nu står på mitt arbete sedan ett år tillbaka. Enbart forumet flyttades. Jag har för 4 veckor sedan (strax före min semester) fått Christian att starta den gamla servern så att jag ska kunna kopiera en hel del av det som finns där. Tanken är att det ska åter göras tillgängligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej en stor fråga när öppnar det igen?
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Ha lite tålamod bara. De håller ju med kopieringen från gamla servern till nya. Jag själv väntar på filarkivet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |